Basın İlan Kurumu Genel Müdürü Abdulkadir Çay, Gaziantep’te bölge basını temsilcileriyle bir araya gelerek resmî ilan ve reklam gelirleri, dijital dönüşüm, BİK Analitik ve sektörün geleceğine ilişkin önemli değerlendirmelerde bulundu. 2026 hedeflerinde gelir artışı ve kurumsal güçlenme vurgusu öne çıktı.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.