Yozgat'ın Şefaatli ilçesinde jandarma ekiplerinin gerçekleştirdiği trafik denetimlerinde sürücü belgesiz araç kullandığı tespit edilen iki kişiye toplam 160 bin TL idari para cezası uygulandı. Araçlar trafikten men edildi.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.